Archives

Faktúru som uhradil, ale aj tak mi prišla pripomienka?

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Chcel by som zrušiť predplatné, ako na to?

Ak ste dostali novú Ostrú Obálku príliš skoro, alebo ju máte doma nevyužitú, môžete ju stále využiť po dobu 2 rokov! Ak máte nevyužitú Obálku, môžete z nej urobiť zaujímavý darček pre blízkych a kamarátov. Stačí nám dať vedieť a zmeníme adresu doručenia. Výhoda je v tom, že nemusíte zrušiť predplatné a máte tak stále nižšie ceny za brúsenie.

Zrušenie predplatného musí byť písomné (stačí použiť email a zákaznícke číslo). Prijatie Vášho zrušenia Vám emailovo potvrdíme. Nikdy nerušíme predplatné cez telefón. Preto si prosím uschovajte naše potvrdnie o zrušení, aby sme sa vyhli nedorozumeniam a neposielali Vám nové Obálky. Náklady na poštu, materiály (obálka, ochrany) a administratívu sú vysoké. Preto je nutné ukončiť predplatné ešte predtým, ako Vám pošleme novú Obálku. Zrušenie predplatného sa nezvťahuje na Obálku, ktorá Vám bola odoslaná už pred tým.

Zrušenie predplatného je možné kedykoľvek. Ak ste si napríklad vybrali predplatné na 1-2 Obálky do roka, ale ihneď po prvej obálke sa rozhodnete zrušiť predplatné, ešte od nás dostanete Obálky po 6-12 mesiacoch. Potom Vám už ďalšie nepošleme.

Predplatné skončí zaslaním emailu na info@ostraposta.sk (a uvedením zákazníckeho čísla).

Mám doma 2 Obálky, môžem jednu darovať?

Áno, samozrejme je to možné. V období Vianoc obvykle dostaneme okolo 1000 objednávok, ktoré sú určené na darovanie. Ak chcete Obálku darovať, a pošlite nám prosím email s kontaktnými údajmi o novom adresátovi.

Myslel som, že som objednal jednorázové brúsenie a po čase mi prišla ďalšia Obálka?

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.